Patra News
Υγεία

Από 30 έως 44 ετών το μενού έχει μόνο AstraZeneca

Αύριο, Μεγάλη Τρίτη, θα ανοίξει η πλατφόρμα των ραντεβού για τις ηλικίες 30-39 ετών, και όπως είπε ο γενικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, κατά την ενημέρωση για το Εθνικό Σχέδιο εμβολιαστικής κάλυψης για τη νόσο COVID-19, την επομένη για όποιον δηλώσει θα μπορέσει να εμβολιαστεί με το εμβόλιο της AstraZeneca.
Το άνοιγμα της πλατφόρμας για τα άτομα των ηλικιακών ομάδων 40-44 θα γίνει στις 29 Απριλίου, με το εμβόλιο της AstraZeneca και 1η Μαΐου για 45-49 ετών.
Ο κ. Θεμιστοκλέους είπε ότι το εμβόλιο της Johnson & Johnson θα ενταχθεί στους εμβολιασμούς από 5 Μαΐου.

Παρόμοια Άρθρα

«Πονοκέφαλος» η απροθυμία πολιτών να εμβολιαστούν

Δημητρίου

Με κορονοϊό ο Κώστας Κούκιος, διευθυντής της Παθολογικής του «Αγίου Ανδρέα» και δημοτικός σύμβουλος Καλαβρύτων

Χρήστος Βεργαναλάκης

Γώγος: «Υποχρεωτικοί οι εμβολιασμοί και στην εστίαση»

Δημητρίου

Leave a Comment