Patra News
Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Ηλεία: Άλλες δύο νεκρές από κορονοϊό στο νοσοκομείο του Πύργου

Ακόμα δυο συνάνθρωποι μας που νοσηλεύονταν στο Γενικό Νοσοκομείο του Πύργου κατέληξαν χθες χτυπημένοι από τον κορονοϊό. Πρόκειται για δύο γυναίκες ηλικίας 82 και 95 ετών. Σύμφωνα με το patrisnews.com, και οι δύο, αντιμετώπιζαν υποκείμενα νοσήματα, νοσηλεύονταν στην κλινική covid-19 του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας και χθες άφησαν την τελευταία τους πνοή. Στο μεταξύ, χθες, Κυριακή, σε όλη την Ηλεία, καταγράφηκαν 3 νέα κρούσματα κορωνοϊού.

Παρόμοια Άρθρα

Πολύ αιχμηρή η Σία: Ο πολιτικός και δημοσιογραφικός κόσμος της χώρας, προοδευτικός και μη πετσωμένος, είναι υπο στενό κλοιό

Χρήστος Βεργαναλάκης

Το ΕΚ Πάτρας ερωτά: Πώς συνδέεται η φωτιά στη φερετροποϊία και η ολοσχερής καταστροφή του εργοστασίου με το θάνατο του συναδέλφου μας;

Χρήστος Βεργαναλάκης

Νέα πλατεία και παιδική χαρά στο Αίγιο. Επεσαν οι υπογραφές

Χρήστος Βεργαναλάκης

Leave a Comment