Patra News
Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Ηλεία: Άλλες δύο νεκρές από κορονοϊό στο νοσοκομείο του Πύργου

Ακόμα δυο συνάνθρωποι μας που νοσηλεύονταν στο Γενικό Νοσοκομείο του Πύργου κατέληξαν χθες χτυπημένοι από τον κορονοϊό. Πρόκειται για δύο γυναίκες ηλικίας 82 και 95 ετών. Σύμφωνα με το patrisnews.com, και οι δύο, αντιμετώπιζαν υποκείμενα νοσήματα, νοσηλεύονταν στην κλινική covid-19 του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας και χθες άφησαν την τελευταία τους πνοή. Στο μεταξύ, χθες, Κυριακή, σε όλη την Ηλεία, καταγράφηκαν 3 νέα κρούσματα κορωνοϊού.

Παρόμοια Άρθρα

Δοκιμαστική Ήχηση Σειρήνων Συναγερμού στην Πάτρα

Nikoleta

Ετοιμη για επαναστατική δράση η Οργάνωση ΠΑΣΟΚ Ναυπάκτου!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Αλ. Κούγιας: Η Σούπερ Λιγκ 2 καταφύγιο των διεθνών κακοποιών του παράνομου στοιχήματος

Χρήστος Βεργαναλάκης

Leave a Comment