Patra News
Slider Αθλητικά Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Ο Μπρους έριξε την πρώτη πιστολιά στην Παναχαϊκή

Αρχισαν τα όργανα στην Παναχαϊκή… Και άρχισαν να βαράνε φάλτσα!!! Η πρώτη προσφυγή «έσκασε»! Την κατέθεσε ο Άλμπερτ Μπρους. Ο Γκανέζος άσος που αποκτήθηκε πέρυσι το καλοκαίρι αγωνίστηκε σε 20 παιχνίδια. Ουσιαστικά ο Μπρους ζητάει να μείνει ελεύθερος και διεκδικεί χρήματα που υποστηρίζει ότι του οφείλονται.
Οι πληροφορίες λένε ότι θα ακολουθήσουν κι άλλοι παίκτες στους οποίους φέρεται να υπάρχουν οφειλές.

Παρόμοια Άρθρα

Ερχεται τη Δευτέρα στον Αγιο Ανδρέα πιστό αντίγραφο του Σταυρού του Αγίου Κωνσταντίνου από το Βατοπέδι

Η συγκλονιστική «ατάκα» του προέδρου στο τέρας της Ανδραβίδας για το 4πλό φονικό

Τον δάγκωσε σκύλος στην κοιλιά και στα πλευρά! Συνελήφθη ο ιδιοκτήτης του