Patra News
Slider Αθλητικά Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Ο Μπρους έριξε την πρώτη πιστολιά στην Παναχαϊκή

Αρχισαν τα όργανα στην Παναχαϊκή… Και άρχισαν να βαράνε φάλτσα!!! Η πρώτη προσφυγή «έσκασε»! Την κατέθεσε ο Άλμπερτ Μπρους. Ο Γκανέζος άσος που αποκτήθηκε πέρυσι το καλοκαίρι αγωνίστηκε σε 20 παιχνίδια. Ουσιαστικά ο Μπρους ζητάει να μείνει ελεύθερος και διεκδικεί χρήματα που υποστηρίζει ότι του οφείλονται.
Οι πληροφορίες λένε ότι θα ακολουθήσουν κι άλλοι παίκτες στους οποίους φέρεται να υπάρχουν οφειλές.

Παρόμοια Άρθρα

Μέχρι τις 9 Φεβρουαρίου οι αιτήσεις συμμετοχής των εφήβων στις “ΑΡΜΑΔΕΣ” του Πατρινού Καρναβαλιού 2022

news

Σεισμός 3,8 Ρίχτερ στα Κύθηρα με μικρό εστιακό βάθος

Δημητρίου

Χαμός στην πρεμιέρα της Νατάσας στη Ρόδο!

Χρήστος Βεργαναλάκης