Patra News
Slider Αθλητικά Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Ο Μπρους έριξε την πρώτη πιστολιά στην Παναχαϊκή

Αρχισαν τα όργανα στην Παναχαϊκή… Και άρχισαν να βαράνε φάλτσα!!! Η πρώτη προσφυγή «έσκασε»! Την κατέθεσε ο Άλμπερτ Μπρους. Ο Γκανέζος άσος που αποκτήθηκε πέρυσι το καλοκαίρι αγωνίστηκε σε 20 παιχνίδια. Ουσιαστικά ο Μπρους ζητάει να μείνει ελεύθερος και διεκδικεί χρήματα που υποστηρίζει ότι του οφείλονται.
Οι πληροφορίες λένε ότι θα ακολουθήσουν κι άλλοι παίκτες στους οποίους φέρεται να υπάρχουν οφειλές.

Παρόμοια Άρθρα

Η ΝΕΠ «ναυμαχία» στο Ρέθυμνο!

Δημητρίου

Τετάρτη η κηδεία της Μαρίας Αλεξανδράτου, που σκοτώθηκε στο θανατηφόρο της Κυριακής

Χρήστος Βεργαναλάκης

Κατσουράνης: Από τη Νίκη Βόλου στον Ηρόδοτο για το μεροκάματο…

Χρήστος Βεργαναλάκης