Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Οι Καλαβρυτινοί τα έψαλλαν στην 6η ΥΠΕ

Ο Παγκαλαβρυτινός Σύλλογος έψαλλε τα κάλαντα στον Διοικητή της 6ης ΥΠΕ Γιάννη Καρβέλη. “Θα είμαι πάντα εδώ για εσάς, καλή χρονιά με υγεία” ευχήθηκε ο κ. Καρβέλης, ευχαριστώντας θερμά τη διοίκηση του συλλόγου για την όμορφη έκπληξη.

Παρόμοια Άρθρα

Η Νικολούλη ρίχνει απόψε Φως στο Τούνελ στην παράξενη υπόθεση των 2 θανάτων βρεφών στην Αχαγιά

Χρήστος Βεργαναλάκης

Λιόλιος: «Δεν είναι πόλεμος, είναι γιορτή»

Δημητρίου

Αμαλιάδα: δεν πρόλαβε να πάει στο Νοσοκομείο. Πέθανε από κορονοϊό κατά τη μεταφορά της…

Χρήστος Βεργαναλάκης