Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Οι Καλαβρυτινοί τα έψαλλαν στην 6η ΥΠΕ

Ο Παγκαλαβρυτινός Σύλλογος έψαλλε τα κάλαντα στον Διοικητή της 6ης ΥΠΕ Γιάννη Καρβέλη. “Θα είμαι πάντα εδώ για εσάς, καλή χρονιά με υγεία” ευχήθηκε ο κ. Καρβέλης, ευχαριστώντας θερμά τη διοίκηση του συλλόγου για την όμορφη έκπληξη.

Παρόμοια Άρθρα

Ανακοίνωση Λύτρα – Η οικογένεια για τους… αυτόκλητους ειδήμονες

Δημητρίου

ΟΛΥΜΠΙΑ ΛΟΗ: “Η ΠΟΛΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΜΗ!”

Παναγιώτης Ρηγόπουλος

Ξέρει πού θα φάει καλά στην Πάτρα ο Αντώνης Σαμαράς

Χρήστος Βεργαναλάκης