Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα Υγεία

Τους μετέφερε προβλήματα των εργαζομένων στο Νοσοκομείο Αγ. Ανδρέας

Eίχε κάμποσα να πει στους διοικητές και στον υπουργό ο Χρήστος Σουγλέρης, γνωστός συνδικαλιστής της ΝΔ στο χώρο της υγείας. Και όπως είπε ο ίδιος: «Μια ακόμα συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας Θάνο Πλεύρη, τον Διοικητή 6ης ΥΠΕ Γιάννη Καρβέλη, τον Ηλία Θεοδωρόπουλο διοικητή του Νοσοκομείου “Άγιος Ανδρέας” και τον Αναπληρωτή Διοικητή Παναγιώτη Δημόπουλο!!! Συζητήσαμε διάφορα θέματα που αφορούν το Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας αλλά και για τους Συναδέλφους Εργαζόμενους!!!!!»

Παρόμοια Άρθρα

Νεκρός 52χρονος στην Χαλανδρίτσα, καταπλακώθηκε από αγροτικό μηχάνημα!

Δημητρίου

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ: ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΦΛΟΓΑ

To πικρό παράπονο της Ιουλίας Συροκώστα που την έκανε να μείνει εκτός ΔΣ Παραπληγικών

Χρήστος Βεργαναλάκης