Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Ο Απ. Κατσιφάρας έκανε και τη 2η δόση με AstraZeneca

Ο πρώην περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, νυν επικεφαλής της μείζοντας αντιπολίτευσης στο περιφερειακό συμβούλιο, έκανε το πρωί της Τετάρτης στο εμβολιαστικό κέντρο του Κέντρου Υγείας της Χαλανδρίτσας και την 2η δόση του εμβολίου της Astrazeneca.
Και ακολούθως επισήμανε: «Εμπιστευόμαστε τους γιατρούς και την επιστήμη με θετική διάθεση και σκέψη. Θέλουμε την επόμενη μέρα να είμαστε όλοι μαζί υγιείς, δυνατοί και αισιόδοξοι. Ο εμβολιασμός είναι ο δρόμος της ευθύνης».

Παρόμοια Άρθρα

Κλιμάκιο της ΜΟΜΚΑ για 2 μήνες στη Δυτ. Αχαϊα, για τους αγροτικούς δρόμους

Χρήστος Βεργαναλάκης

Επανάσταση στα Μποντέικα, κλείνουν τον δρόμο!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Μιχαηλίδου: Έρχονται νέοι κανόνες για τα οικονομικά και τη διοίκηση των δομών προστασίας παιδιών

Γιώργος Αθανασόπουλος