Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Ο Απ. Κατσιφάρας έκανε και τη 2η δόση με AstraZeneca

Ο πρώην περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, νυν επικεφαλής της μείζοντας αντιπολίτευσης στο περιφερειακό συμβούλιο, έκανε το πρωί της Τετάρτης στο εμβολιαστικό κέντρο του Κέντρου Υγείας της Χαλανδρίτσας και την 2η δόση του εμβολίου της Astrazeneca.
Και ακολούθως επισήμανε: «Εμπιστευόμαστε τους γιατρούς και την επιστήμη με θετική διάθεση και σκέψη. Θέλουμε την επόμενη μέρα να είμαστε όλοι μαζί υγιείς, δυνατοί και αισιόδοξοι. Ο εμβολιασμός είναι ο δρόμος της ευθύνης».

Παρόμοια Άρθρα

Πέφτουν 11 εκατομμύρια στα Προσφυγικά για την ανάπλαση!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Οι κρεοπώλες της Πάτρας βγάζουν νέο προεδρείο

Χρήστος Βεργαναλάκης

Επεσε άγριο ξύλο στη Ρόδο, συμπλοκές οπαδών (και) της Παναχαϊκής και ΜΑΤ, περνάνε αυτόφωρο ΒΙΝΤΕΟοι οπαδοί…

Χρήστος Βεργαναλάκης