Patra News
Αυτοκίνητο

4 συνηθισμένα λάθη σε πράσινο φανάρι

Νομίζω, ότι δεν υπάρχει οδηγός που να πιστεύει, ότι μπορεί να κάνει κάποιο λάθος πλησιάζοντας με το αυτοκίνητό του μία διασταύρωση ή άλλο σημείο του δρόμου με πράσινο φανάρι. Ακόμη όμως και μία τέτοια διαδικασία, που την επαναλαμβάνουμε πάμπολλες φορές σε καθημερινή βάση, κρύβει οδηγικές παγίδες και μπορεί να προκαλέσει εκνευρισμό ή ακόμη και επικίνδυνες καταστάσεις. Ας δούμε τέσσερα πολύ διαδεδομένα λάθη, που κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις.

1. Μπλοκάρουμε τη διασταύρωση

Πόσες φορές δεν έχουμε εκνευριστεί με κάποιους, οι οποίοι συνέχισαν την πορεία τους επειδή είχαν πράσινο και μπλοκάρισαν τη διασταύρωση μπροστά μας. Πρόκειται για μία αγαπημένη συνήθεια του Νεοέλληνα οδηγού, ο οποίος δεν ελέγχει την κυκλοφορία και θεωρεί, ότι μπορεί να συνεχίσει και να μπλοκάρει τα πάντα, επειδή είχε πράσινο. Ακόμη χειρότεροι είναι εκείνοι οι οδηγοί, που αντιλαμβάνονται ότι θα μπλοκάρουν τους άλλους, ωστόσο συνεχίζουν συνειδητά προκειμένου να…τρυπώσουν οι ίδιοι στον κενό χώρο, ασχέτως αν προκαλέσουν κυκλοφοριακό κομφούζιο.

2. Καθυστερούμε να ξεκινήσουμε

Άλλο ένα συνηθισμένο φαινόμενο είναι να χαζολογούμε μπροστά στο φανάρι ή να απασχολούμαστε με το κινητό μας και να καθυστερούμε να ξεκινήσουμε μόλις ανάψει πράσινο. Πρόκειται για εκνευριστική, αλλά και επικίνδυνη συνήθεια, επειδή κάποιοι άλλοι οδηγοί που ακολουθούν, περνούν –κακώς βέβαια- με κόκκινο, για να μη χάσουν το φανάρι. Φυσικά, χειρότεροι όλων είναι οι εξυπνάκηδες που παρακάμπτουν την ουρά των οχημάτων μπαίνοντας μπροστά, οπότε δεν βλέπουν το φανάρι και περιμένουν να τους κορνάρουν από πίσω για να ξεκινήσουν φυσικά με καθυστέρηση.

3. Αφήνουμε μεγάλα κενά ενδιάμεσα

Η εκκίνηση όταν ανάβει το φανάρι πράσινο, πρέπει να γίνεται προσεκτικά και σβέλτα. Υπάρχουν όμως και κάποιοι, οι οποίοι αφήνουν μεγάλες αποστάσεις από τα προπορευόμενα οχήματα, ξεκινούν με το πάσο τους και έτσι περνούν λιγότερα αυτοκίνητα με το πράσινο. Χαρακτηριστικό δείγμα τέτοιων περιπτώσεων αποτελούν οι οδηγοί, που σταματούν το καλοκαίρι σε σημεία του δρόμου με σκιά, αδιαφορώντας αν αφήνουν έτσι ένα τεράστιο κενό από τους μπροστινούς τους, καθυστερώντας έτσι τους υπόλοιπους.

4. Δεν στρίβουμε προσεκτικά

Όταν στρίβουμε, πρέπει να παραχωρούμε προτεραιότητα στους πεζούς και τους ποδηλάτες, ακόμη και αν έχει ανάψει σε εμάς πράσινο. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν αρκεί ο έλεγχος με τους εξωτερικούς καθρέπτες, αλλά πρέπει να γυρίσουμε και το κεφάλι μας, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι είναι ελεύθερος ο δρόμος. Δυστυχώς, αυτό δεν γίνεται από όλους, με αποτέλεσμα να σημειώνοντας συχνά τέτοια ατυχήματα, που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί με λίγο περισσότερη προσοχή.

ieidiseis.gr

Παρόμοια Άρθρα

Δοκιμή: Το υβριδικό Jazz καίει μόλις 5,1 λίτρα!

news

Έρχεται επίδομα αλλαγής ελαστικών σε αυτοκίνητα -Συζητήσεις για 200 ευρώ

Nikoleta

Αναρτήθηκαν τα ηλεκτρονικά ραβασάκια για τα ΙΧ. Μέχρι πότε πρέπει να πληρωθούν από τους ιδιοκτήτες;

Γιώργος Αθανασόπουλος