Patra News
Slider Αθλητικά

Ερχεται στην Πάτρα το Ελλάδα-Ουγγαρία

Η αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη γιορτή του πόλο ξεκίνησε. Η ΝΕΠ, μετά από απόφαση της ΚΟΕ, «τρέχει» τις ετοιμασίες για το παιχνίδι της Εθνικής μας ομάδας των Γυναικών με αντίπαλο την Ουγγαρία για το Γουόρλντ Λιγκ που θα διεξαχθεί την Τρίτη 25/1 στο κολυμβητήριο «Α. Πεπανός».
Η συνεργασία με την Επιτροπή Διοίκησης του ΠΕΑΚ και τους φορείς της περιοχής μας είναι εξαιρετική και το αποτέλεσμα αναμένεται εντυπωσιακό με την πισίνα να βάφεται στα γαλανόλευκα χρώματα της Ελλάδας!
Η Πάτρα και η ευρύτερη περιοχή θα απολαύσουν από κοντά μια υγροστιβική πανδαισία, τηρουμένων πάντοτε όλων των υγειονομικών πρωτοκόλλων στη μάχη κατά του Covid-19. Θα είμαστε όλοι εκεί!

Παρόμοια Άρθρα

ΕΛΑΣ: ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥ ΦΟΝΟΥ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΝΕΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΘΥΜΑΤΩΝ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΒΙΑΣ!

Δεν θα γιορτάσει φέτος ο Δεσπότης…

Δημητρίου

Στην Ηλεία ο Αλέξης Τσίπρας

Δημητρίου