Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα Υγεία

Τους μετέφερε προβλήματα των εργαζομένων στο Νοσοκομείο Αγ. Ανδρέας

Eίχε κάμποσα να πει στους διοικητές και στον υπουργό ο Χρήστος Σουγλέρης, γνωστός συνδικαλιστής της ΝΔ στο χώρο της υγείας. Και όπως είπε ο ίδιος: «Μια ακόμα συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας Θάνο Πλεύρη, τον Διοικητή 6ης ΥΠΕ Γιάννη Καρβέλη, τον Ηλία Θεοδωρόπουλο διοικητή του Νοσοκομείου “Άγιος Ανδρέας” και τον Αναπληρωτή Διοικητή Παναγιώτη Δημόπουλο!!! Συζητήσαμε διάφορα θέματα που αφορούν το Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας αλλά και για τους Συναδέλφους Εργαζόμενους!!!!!»

Παρόμοια Άρθρα

Ιερέας από την Αρχαία Ολυμπία ήρθε στο ΠΓΝΠ με κορονοϊό, σηκώθηκε κι έφυγε και την επομένη πέθανε…

Χρήστος Βεργαναλάκης

Εγινε η χειροτονία του νέου Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Δαμασκηνού

Χρήστος Βεργαναλάκης

Θα πουν το νερό, νεράκι στου Πράτσικα!

Δημητρίου