Ο υποψήφιος με το σπιράλ Στάθης Πολίτης έκανε τον απολογισμό του και διαπιστώνει πως η παράταξη Ψωμά απέτυχε:
«Στην ζωή μου έχω μάθει να μην κρύβομαι και να μην χρυσώνω χάπια. Το αποτέλεσμα των εκλογών για το #σπιραλ είναι μία ήττα οδυνηρή, μία αποτυχία ξεκάθαρη.
Πέτρο και φίλοι της Πολιτικής Γραμματείας, αποτύχαμε. Διττά.
Αποτύχαμε, αρχικά και καίρια, να πείσουμε τους νέους ανθρώπους της πόλης μας, αλλά και τους συμπολίτες μας που απέχουν τα τελευταία χρόνια από τις εκλογικές διαδικασίες, να έρθουν και να ψηφίσουν. Η αποχή έφτασε το ποσοστό ρεκόρ του 46%.
Κι αποτύχαμε επιπρόσθετα, στο ότι δεν καταφέραμε να πείσουμε τους Πατρινούς πως, εν έτει 2023, τα κόμματα δεν έχουν θέση στην τοπική αυτοδιοίκηση.
Ένα μεγάλο συγγνώμη στους πολλούς που απογοητεύσαμε με το χθεσινό μας αποτέλεσμα.
Ένα πελώριο ευχαριστώ στους εκατοντάδες που συνεισέφεραν 4,5 χρόνια στην προσπάθεια του #σπιραλ και στους χιλιάδες ψηφοφόρους μας.
Ήταν ένα ταξίδι στο οποίο αφιερώσαμε πολλή αγάπη, πάθος, δάκρυα και ιδρώτα όλα αυτά τα χρόνια.
Ετσι είναι η δημοκρατία.
Οι Πατρινοί έκαναν την επιλογή τους».
