Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Ποιους είδε η Νοτοπούλου στο Αγρίνιο

Στο Αγρίνιο η Τομεάρχης Τουρισμού και Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Κατερίνα Νοτοπούλου με αφορμή τη συμμετοχή της στο Συνέδριο «Δυτικά Επιχειρείν 2022» που θα διεξαχθεί στον πολυχώρο EMILEON.

Η κ. Νοτοπούλου, συνοδευόμενη από τους βουλευτές Γιώργο Βαρεμένο και Θάνο Μωραΐτη και άλλα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, επισκέφθηκαν το Επιμελητήριο όπου συναντήθηκαν με τον πρόεδρο Παναγιώτη Τσιχριτζή και άλλα στελέχη.

Συζήτησαν για τα ζητήματα που απασχολούν τον επιχειρηματικό κόσμο της περιοχής και άλλα αναπτυξιακά θέματα.

Παρόμοια Άρθρα

Στο νοσοκομείο πέντε μαθητές Λυκείου από ποτά «μπόμπες»!

Καρβουνιάρης

Νέα εποχή στην επικοινωνία της ορεινής Τριχωνίδας με την Ευρυτανία ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΑΓΙΑΣΜΟ

Χρήστος Βεργαναλάκης

Και Τομεάρχης και προπονητής ποδοσφαίρου!

Δημητρίου