Patra News
LifeStyle Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Ο Κατσικόπουλος έκανε τη 2η δόση με AstraZeneca

O πρώην Νομάρχης Αχαϊας και βουλευτής Δημήτρης Κατσικόπουλος, έκανε και τη 2η δοση εμβολίου σήμερα. με Astra Zeneca.
Και το μήνυμά του: «Εμβολιαζομαστε ακουγοντας τους ειδικους. Χτιζουμε τειχος ανοσιας, ξανακερδιζουμε τη ζωη μας, συμβαλουμε στην επανεκκινηση της αγορας και της οικονομιας.
Αισιοδοξια και χαμογελο!!!»

Παρόμοια Άρθρα

Ανήλικοι αφαίρεσαν με απειλή μαχαιριού από το πρακτορείο ΟΠΑΠ του Στάικου 1.000 ευρώ

Χρήστος Βεργαναλάκης

Βολές Αδωνι για Κασσελάκη και Τάιλερ: Φαντάζεστε να είχα εγώ κάθε μέρα στο υπουργείο την Ευγενία;

Χρήστος Βεργαναλάκης

Φρικτός επίλογος για τον συνταξιούχο αστυνομικό Χρήστο Φωτόπουλο από το Βούναργο

Χρήστος Βεργαναλάκης