Patra News
LifeStyle Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Ο Κατσικόπουλος έκανε τη 2η δόση με AstraZeneca

O πρώην Νομάρχης Αχαϊας και βουλευτής Δημήτρης Κατσικόπουλος, έκανε και τη 2η δοση εμβολίου σήμερα. με Astra Zeneca.
Και το μήνυμά του: «Εμβολιαζομαστε ακουγοντας τους ειδικους. Χτιζουμε τειχος ανοσιας, ξανακερδιζουμε τη ζωη μας, συμβαλουμε στην επανεκκινηση της αγορας και της οικονομιας.
Αισιοδοξια και χαμογελο!!!»

Παρόμοια Άρθρα

Με έντονο παρελθόν από Πάτρα ο νέος κυβερνητικός εκπρόσωπος

Χρήστος Βεργαναλάκης

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Μαλλιά κουβάρια έχει γίνει ο Χρήστος Μπούρας με τους αντιπρυτάνεις του στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Ανεξέλεγκτη πλέον η κόντρα τους, ίσως οδηγήσει σε πρόωρες εκλογές!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Αυτό είναι το επιτελικό κράτος; Χιλιάδες πολίτες καταριούνται την…τύχη τους, εγκλωβισμένοι στην Αθηνών-Κορίνθου για 7 ώρες

Χρήστος Βεργαναλάκης