Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Ο Απ. Κατσιφάρας έκανε και τη 2η δόση με AstraZeneca

Ο πρώην περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, νυν επικεφαλής της μείζοντας αντιπολίτευσης στο περιφερειακό συμβούλιο, έκανε το πρωί της Τετάρτης στο εμβολιαστικό κέντρο του Κέντρου Υγείας της Χαλανδρίτσας και την 2η δόση του εμβολίου της Astrazeneca.
Και ακολούθως επισήμανε: «Εμπιστευόμαστε τους γιατρούς και την επιστήμη με θετική διάθεση και σκέψη. Θέλουμε την επόμενη μέρα να είμαστε όλοι μαζί υγιείς, δυνατοί και αισιόδοξοι. Ο εμβολιασμός είναι ο δρόμος της ευθύνης».

Παρόμοια Άρθρα

Ανοιχτό μήνυμα του πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών: Κάνουμε εμβόλιο και πάμε Πανεπιστήμιο

Η σορός του Μίκη πήρε το δρόμο για τα Χανιά…

Χρήστος Βεργαναλάκης

Ιάπωνας ηπατολόγος για τον καρκίνο του Χριστόδουλου: Αυτό το είδος καρκίνου το συναντάμε μόνο σε θύματα μυστικών υπηρεσιών,

Χρήστος Βεργαναλάκης