Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Η ΕΛ.ΑΣ έπιασε…13άρι στα Βραχνέικα

Επιναν τα ποτάκια τους, είχαν πιάσει ωραία κουβεντούλα, τους ξέφυγε και η ώρα, ο καιρός ήταν ιδανικός και κάπως έτσι η βραδιά εξελίχθηκε πολύ δαπανηρή!!! Ο λόγος για τη διασκέδαση 13 ατόμων σε κατάστημα εστίασης στα Βραχνέικα καθώς από την ΕΛΑΣ τους βεβαιώθηκαν πρόστιμα 300 ευρώ στον κααθένα χθες λίγο μετά τις 11 το βράδυ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον προσωρινά υπεύθυνο του καταστήματος για παραβίαση των μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό, ενώ επέβαλαν πρόστιμο από 300 ευρώ σε 13 πελάτες για παραβίαση περιορισμού κίνησης.
Αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για το τέταρτο παρόμοιο περιστατικό και το τρίτο στην περιοχή των Βραχνεΐκων μόλις στην πρώτη εβδομάδα επαναλειτουργίας της εστίασης.

Παρόμοια Άρθρα

Και η παράταξη Γρ. Αλεξόπουλου υπέρ των κατοίκων της Ανθούπολης

Χρήστος Βεργαναλάκης

Διον. Τεμπονέρας: Καμία ανοχή, καμία εμπιστοσύνη σε μια κυβέρνηση που είναι «ψόφιος κοριός»

Χρήστος Βεργαναλάκης

Πέθανε ο Τηλέμαχος Τραγουστής, πατέρας της δημοσιογράφου Νατάσας και του γιατρού Κώστα

Χρήστος Βεργαναλάκης