O καθηγητής καρδιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών και διευθυντής της Καρδιολογικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου στο Ρίο, Περικλής Νταβλούρος, λέει πάντα τα πράγματα με το όνομ’ά τους. Δεν διστάζει ποτέ να πει αλήθειες. Και το ίδιο έκανε και τώρα με δημόσια πααρέμβασή του για το μείζον θέμα του Νοσοκομείου του Πύργου: «Ένα μεγάλο κ σχετικά καινούργιο νοσοκομείο αυτό του Πύργου διαχρονικά αντιμετωπίζει προβλήματα στελεχωσης με ιατρούς. Πρώτα κ για πολλά χρόνια ηταν η καρδιολογία. Τώρα η παθολογία. Θέσεις προκηρυσσονται κ μένουν κενές (σχετικά πρόσφατα 4 στον αριθμό)…. Κανείς δεν ασχολείται σοβαρά με το θέμα κινήτρων σε γιατρούς για να πάνε στην περιφέρεια. Και το μόνο ουσιαστικό κίνητρο είναι οικονομικό. Ο αείμνηστος Γεννηματάς έτσι στελεχωσε το ΕΣΥ όταν κανείς δε δεχόταν να πάει. Δε χρειάζεται να ξανα ανακαλύψουμε τον τροχό! Ακόμα κ Ξανθός ,Τσιπρας σε μια σύσκεψη στο ΠΓΝΠ πριν κάποιους μήνες, συμφώνησαν, παρότι βεβαίως ουτε αυτοί το έκαναν. Όσο το υπουργείο βάζει το κεφάλι στην άμμο μπροστά σε αυτό το πρόβλημα, το τελευταίο θα διογκώνεται… Με τους τρέχοντες μισθούς και, 7 με 8 εφημερίες το μήνα, δεν θα πάει κανείς στην περιφέρεια. ΥΓ. Για συγχώνευση με το νοσοκομείο Αμαλιάδας, ενα τέταρτο απόσταση, ούτε κουβέντα (όχι πως θα έλυνε το πρόβλημα, θα εξασφαλιζε ίσως πόρους για κίνητρα σε γιατρούς) …»
previous post
