Patra News
Ελλάδα

Νοσοκομείο Σωτηρία: Καταγγελία για εργαζόμενο που βιντεοσκοπούσε τα αποδυτήρια

Καταγγελία για εργαζόμενο του νοσοκομείου Σωτηρία ο οποίος φέρεται να είχε τοποθετήσει κάμερες στα αποδυτήρια του νοσοκομείου για να βιντεοσκοπεί το προσωπικό την ώρα που άλλαζε ρούχα.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο πρόεδρος των εργαζομένων Κώστας Κουτρουμάνος, «ο άνθρωπος ο οποίος είναι στο τμήμα είχε βάλει κάμερες και παρακολουθούσε το προσωπικό στα αποδυτήρια και κατά τη λειτουργία της κλινικής, δηλαδή των βαρδιών.

Όπως προκύπτει από την καταγγελία, στόχος του συγκεκριμένου εργαζομένου ήταν οι γυναίκες νοσηλεύτριες.

Μιλώντας στην εκπομπή Live News ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων του νοσοκομείου, σημείωσε ότι δεν υπάρχει κάποιο υλικό και στέκονται σε επώνυμη καταγγελία που έχουν λάβει, σύμφωνα με την οποία υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία, τα οποία όπως έχει δηλώσει ο καταγγέλλων θα τα θέσει υπόψη των δικαστικών αρχών όταν έρθει η ώρα.

Παρόμοια Άρθρα

Σοκ στο στούντιο του ΑΝΤ1 με την απάντηση καταναλωτή για το καλάθι του νοικοκυριού ΒΙΝΤΕΟ

Χρήστος Βεργαναλάκης

Πτώση 15χρονης από βράχο στην Πετρούπολη – Τα σενάρια που εξετάζουν οι Αρχές

Nikoleta

Ατύχημα στου Ψάχου: Πρώτα πήγε το ΕΚΑΒ και η Αστυνομία ακόμα δεν είχε φανεί…