Patra News
Αθλητικά

Πάμε «Απολλωνάρα ολέ!», ώρα 5μ.μ.

Μπορεί το τελευταίο διάστημα να ασχολούμαστε όλοι με τις εκλογές της ΕΟΚ, όμως δεν πρέπει να ξεχνιόμαστε! Αύριο 3/4 έχει αγώνα στην Περιβόλα! Ο Απόλλωνας παίζει με την Ελευθερούπολη στην επανέναρξη του φετινού πρωταθλήματος της Α2 Εθνικής μπάσκετ. Τι κι αν ο αντίπαλος πήρε τον Σιγκούνα την ύστατη ώρα; Στόχος είναι η νίκη που θα φέρει την ομάδα του Νίκου Βετούλα πιο κοντά στην επιστροφή της στην Basket League. Πάμε δυνατά, ώρα 5μ.μ.!

Παρόμοια Άρθρα

Παλαίμαχοι: “Ανδρέα, δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ…”

Δημητρίου

Φωνή λαού, οργή Θεού για την Παναχαϊκή: άρχισαν τα όργανα

Ο Απόλλων υποκλίθηκε στον Παναθηναϊκό

Δημητρίου

Leave a Comment