Μέσα σε κλίμα χαράς και με την τήρηση όλων των υγειονομικών μέτρων πραγματοποιήθηκε σήμερα ανά τμήμα η κοπή της Βασιλόπιτας του Κατηχητικού Σχολείου του ιερού ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου Οβρυάς μαζί με ανταλαγή δώρων και ευχών μεταξύ όλων των μαθητών.
previous post
