Patra News
Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Ολοκληρώθηκε ο νέος δρόμος που συνδέει την Πάτρα με το Κάτω Καστρίτσι, παρακάμπτοντας την Πανεπιστημιούπολη

Η Δημοτική Αρχή, στο πλαίσιο των σημαντικών έργων και παρεμβάσεων που καλυτερεύουν την καθημερινή ζωή των συνδημοτών μας, κατασκεύασε το νέο δρόμο, που ενώνει την Δημοτική Κοινότητα Κάτω Καστριτσίου με την πόλη της Πάτρας και διέρχεται παράπλευρα του χώρου του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου.

Πρόκειται για ένα έργο που επί σειρά ετών, αποτελούσε αίτημα των κατοίκων του Κάτω Καστριτσίου και του Πανεπιστημίου της Πάτρας.

Την Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου, στις 10 το πρωί, θα επισκεφθεί και θα παρουσιάσει το έργο στα μέσα ενημέρωσης, στους κατοίκους και τις διοικήσεις του Νοσοκομείου και του Πανεπιστημίου, ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης.

 

(Οι φωτ. είναι από τον περασμένο Μάρτιο, οπότε το έργο επισκέφθηκε ο Δήμαρχος, με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Χρ. Κορδά και υπηρεσιακούς παράγοντες του Δήμου).

Παρόμοια Άρθρα

Αστυνομικός στο Μεσολόγγι δέχθηκε επίθεση από σκύλο κατά τη διάρκεια επιχείρησης

Καρβουνιάρης

Τι δουλειά έχει το 7ο ΓΕΛ της Πάτρας στην Ιταλία; – Φωτος

Δημητρίου

Στελέχη της παράταξης Κατσιφάρα στο 2ο Φεστιβάλ κοινωνικής φροντίδας ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Χρήστος Βεργαναλάκης