Patra News
Slider Ελλάδα Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Πένθος σ’ όλη την Δυτ. Αχαϊα για το θάνατο της Αγγελικής

Τη θλίψη του εξέφρασε ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαϊας Σπύρος Μυλωνάς για το θάνατο της Αγγελικής Βερροπούλου, σε ηλικία μόλις 51 ετών. Η άτυχη γυναίκα είχε καλπάζουσα μορφή καρκίνου. Η σχετική δήλωση του Δημάρχου αναφέρει τα εξής:

«Ο θάνατος της Αγγελικής Βερροπούλου μας γέμισε όλους με θλίψη. Η εκλιπούσα υπήρξε μια γυναίκα κοινωνικά δραστήρια, με ευαισθησία και αγάπη για τον τόπο μας. Είχα την τύχη να την γνωρίσω και να συνεργαστώ μαζί της και η μνήμη της θα παραμείνει για πάντα ζωντανή.
Απευθύνω τα θερμά μου συλλυπητήρια στο σύζυγό της Παναγιώτη, στο γιο της Νίκο και σε όλους τους οικείους της. Η Αγγελική θα λείψει από την οικογένειά της και από τον τόπο μας. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα την σκεπάσει».

Παρόμοια Άρθρα

Εξι άνδρες συνελήφθησαν στον Πύργο γιατί έκλεβαν ρεύμα για τα σπίτια τους

Χρήστος Βεργαναλάκης

Η Αρόη τίμησε τους Αγίους Κωνσταντίνο και Ελένη

Δημητρίου

Νέες φιγούρες-μπάστακες σε σχέδια Καράβολα στην πλατεία Τριών Συμμάχων

Χρήστος Βεργαναλάκης