Patra News
Slider Ελλάδα Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

«Κύριε καθηγητά, φοβάμαι να κάνω το εμβόλιο…»

Παρέμβαση με νόημα και πολλάα μηνύματα από τον παατρινό καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα: «Πρέπει να με έχουν πάρει πάνω από 100 άτομα τηλέφωνο τα οποία είτε γνωρίζω είτε όχι. Η ερώτηση είναι περίπου κοινή: κύριε καθηγητά φοβάμαι να κάνω το εμβόλιο μήπως πάθω κάτι. Αυτού του τύπου οι ανησυχίες, λυπάμαι αλλά προέρχονται από βαθιά αντικοινωνική συμπεριφορά. Δηλαδή τι νόημα έχει να φοβάσαι μην πάθεις κάτι; Περιμένεις να δεις αν πάθω εγώ και μετά;
Όποιος νοιάζεται για τον άλλον αλλά και για την πάρτη του πρέπει να εμβολιαστεί. Έστω και με τον κίνδυνο 6 στο εκατομμύριο να έχει παρενέργειες. Αλλιώς είναι εγωιστής και σκέφτεται μόνο την πάρτη του με λάθος τρόπο.
Σκέφτεστε τα παιδάκια που υποχρεωτικά κάνουν τους πρώτους μήνες της ζωής τους εμβόλιο για κοκκυτη, ιλαρά, διφθερίτιδα, τέτανο κλπ; Αν ήταν έτσι δεν θα είχαμε ξεμπερδεψει με τις νόσους αυτές.
Άρα μην ξανακουσω τέτοιου τύπου δικαιολογίες γιατί θα αρχίσω να σας σβήνω από φίλους».

Παρόμοια Άρθρα

Γερμανία: 6.125 κρούσματα κορονοϊού σε ένα 24ωρο

Δημητρίου

Κολωνός: Χάρες και ρουσφέτια ζητούσε από αστυνομικούς ο Μίχος

Nikoleta

Ο…Κασιδιάρης κατέθεσε στεφάνι για την απελευθέρωση της Πάτρας από ναζιστικά στρατεύματα!

Χρήστος Βεργαναλάκης