Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Ν. Φαρμάκης: «Η τελική νίκη είναι κοντά»

To μήνυμα του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριου Φαρμάκη, για την Ανάσταση και το Πάσχα
«Γιορτάζουμε το Πάσχα της ζωής και της Ανάστασης.
Την ίδια ώρα όμως, πολλοί συμπολίτες μας δίνουν μάχη για την υγεία τους με τον κορωνοϊό.
Και σε πολλά σπίτια κάποιοι θα λείπουν από το φετινό πασχαλινό τραπέζι επειδή νικήθηκαν από τον κορωνοϊό. Το μυαλό και η καρδιά μας βρίσκεται κοντά τους.
Οι προσευχές μας είναι γι’ αυτούς. Και η ευχή μας είναι μία: Το Αναστάσιμο Φως να μας οδηγήσει όλους στην οριστική απελευθέρωση από τα «δεσμά» της πανδημίας. Η τελική νίκη είναι κοντά. Ας έχουμε όλοι δύναμη και ελπίδα.
Και του χρόνου να τσουγκρίσουμε τα αυγά και τα ποτήρια μας όλοι μαζί.
Χρόνια πολλά με Υγεία!»

Παρόμοια Άρθρα

Δημ. Γκιούλος για τον τελικό της Κυριακής στον Δήμο: «Δεν είναι να αφεθεί η Πάτρα στα χέρια των αρπακτικών»

Χρήστος Βεργαναλάκης

Καβαλάνε τα τρακτέρ τους και πάνε στην Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας

Χρήστος Βεργαναλάκης

Πρ. δήμαρχος Πύργου: Οφείλει ο Μητσοτάκης μια μεγάλη συγνώμη από τους πολίτες της Ηλείας

Χρήστος Βεργαναλάκης