Ο Απόλλων Πατρών χθές έκανε την υπέρβαση. Στον “τελικό” με την ομάδα του Ολυμπιακού κέρδισε το εισιτήριο για την απευθείας άνοδο στην Basket League.
Ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Τάκης Παπαδόπουλος είχε την χαρά να ζήσει από κοντά την προσπάθεια του Απόλλωνα για την επιστροφή του στην μεγάλη κατηγορία του μπάσκετ.
«Σήμερα με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος Νεκτάριο Φαρμάκη υποδεχθήκαμε τους νικητές στην Περιφέρεια. Εκπροσώπους της Διοίκησης, τους προπονητές και του παίκτες του Απόλλωνα για να τους συγχαρούμε για την μεγάλη επιτυχία τους.
Η άνοδος του Απόλλωνα στην Α1 του μπάσκετ συμπίπτει με την έναρξη των εργασιών στο κλειστό γυμναστήριο της ομάδας που είναι μία από τις αθλητικές υποδομές της Δυτικής Ελλάδας που αναβαθμίζει η Περιφέρεια. Οι εγκαταστάσεις του Απόλλωνα μετατρέπονται σύντομα σε ένα σύγχρονο αθλητικό κέντρο».
