Patra News
Slider Ελλάδα Οικονομία Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

«Το Γάλα στη μετά covid-19 εποχή»: Επίκαιρη Ημερίδα την Παρασκευή στη Γαστούνη

Μια πολύ ενδιαφέρουσα, και ιδιαίτερα επίκαιρη, Ημερίδα θα γίνει αύριο Παρασκευή 25/6 στη Γαστούνη (20.00, Πολιτιστικό Κέντρο Γαστούνης), από την «Γέφυρα Επικοινωνίας ΑΜΚΕ», με ένα θέμα που αφορά μια μεγάλη μερίδα του κόσμου: και παραγωγούς, και καταναλωτές.
«Το Γάλα, η παραγωγή του, τα οφέλη του και το μέλλον στη Δυτική Ελλάδα, στη μετά covid-19 εποχή».
Αντικείμενο της πολύ ενδιαφέρουσας ημερίδας είναι το αν και πόσο επηρεάστηκε η παραγωγή γάλακτος στη Δυτική Ελλάδα από τις συνθήκες της πανδημίας και τι θα γίνει από εδώ και πέρα. Θα μετάσχουν παραγωγοί γάλακτος, κτηνίατροι, επιστήμονες, βιολόγοι και άλλοι επιστημονικοί φορείς, που θα αναλύσουν τις προκλήσεις της αγοράς του γάλακτος στη σύγχρονη εποχή.
Χαιρετισμό θα απευθύνουν η γγ του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Χριστιάνα Καλογήρου, ο δήμαρχος Πηνειού Α. Μαρίνος, ο αντιπεριφερειάρχης Ν. Κοροβέσης.

Στους ομιλητές είναι ο καθηγητής και πρόεδρος και δ.σύμβουλος της Εταοιρείας Τροφίμων ΕΥΡΩΦΟΥΝΤ ΑΕ, Ξεν. Βεργίνης, ο πρόέδρος του Συνεταιρισμού Γάλακτος Καλαβρύτων Π. Σατολιάς και η κτηνίατρος Παν. Σκουρφούντα

Παρόμοια Άρθρα

Απόψε στο ξενοδοχείο «My Way» ο διάσημος καθηγητής Γιάννης Ιωαννίδης παρουσιάζει δύο βιβλία του

Χρήστος Βεργαναλάκης

Ζήτησε συγγνώμη η ΕΡΤ για τον Πετρούνια

Δημητρίου

Οι ΜΕΘ στην Πάτρα γέμισαν μόνο με ανεμβολίαστους!!!

Χρήστος Βεργαναλάκης