Patra News
Slider Πολιτική

Η Μαριέττα Γιαννάκου στο νοσοκομείο!

Στο Νοσοκομείο Ναυπλίου μεταφέρθηκε το βράδυ του Σαββάτου (19/ 6) η Μαριέτα Γιαννάκου, καθώς αισθάνθηκε δύσπνοια. Η πρώην υπουργός βρισκόταν στην Αργολίδα και συγκεκριμένα στο Κρανίδι Ερμιονίδας.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες για την κατάσταση της υγείας της πρώην υπουργού.

Με πληροφορίες από argolikeseidhseis.gr

Παρόμοια Άρθρα

Ανακοινώνει υποψηφιότητα ο Βασίλης Αϊβαλής

Δημητρίου

ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ: ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ

Παναγιώτης Ρηγόπουλος

Καυστικό σχόλιο του Περ. Νταβλούρου για τον ΣΥΡΙΖΑ

Χρήστος Βεργαναλάκης