Στο Νοσοκομείο Ναυπλίου μεταφέρθηκε το βράδυ του Σαββάτου (19/ 6) η Μαριέτα Γιαννάκου, καθώς αισθάνθηκε δύσπνοια. Η πρώην υπουργός βρισκόταν στην Αργολίδα και συγκεκριμένα στο Κρανίδι Ερμιονίδας.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες για την κατάσταση της υγείας της πρώην υπουργού.
