Patra News
Slider Ελλάδα Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Απόλαυσαν θέατρο στην Κρήνη!

Δύο θεατρικές βραδιές το περασμένο σαββατοκύριακο σήμαναν την έναρξη των παραστάσεων του «Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Κρήνης», το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας.
Τον κύκλο των φετινών παραστάσεων άνοιξε η Θεατρική Ομάδα «από κοινού» της Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας, η οποία παρουσίασε το έργο του Φρίντριχ Ντύρενματ: «Η Επιστροφή», σε διασκευή – σκηνοθεσία Φώτη Λάζαρη.
Την παράσταση της δεύτερης ημέρας παρακολούθησε ο δήμαρχος της Πάτρας, Κώστας Πελετίδης ο οποίος εξέφρασε την ικανοποίησή του για την απήχηση που έχει στο κοινό το «Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Κρήνης», ενώ ανακοίνωσε ότι του χρόνου ο χώρος θα έχει ανακαινιστεί πλήρως.
Η παράσταση θα ανέβει εκ νέου τη Δευτέρα 12 και την Τρίτη 13 Ιουλίου.

Παρόμοια Άρθρα

Οι φοιτητές έκαναν παράπονα στον Πελετίδη για τα ακριβά εισιτήρια στα λεωφορεία του ΚΤΕΛ!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Χαρδαλιάς: Τι είπε για το ενδεχόμενο επιβολής νέου lockdown

Nikoleta

Συλλυπητήρια Πελετίδη για την απώλεια Χαροκόπου

Δημητρίου