Patra News
Slider Ελλάδα Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Παραιτήθηκε τελικά ο διοικητής του Νοσοκομείου Αγρινίου

Toν παραίτησαν τον διοικητή του νοσοκομείου Αγρινίου Ανδρέα Τσώλη, ο οποίος δεν άντεξε την πίεση που του ασκήθηκε, προφανώς είδε ότι δεν τον έπαιρνε άλλο και προχώρησε στην υποβολή παραίτησης. Ο θόρυβος ξέσπασε γιατί όσοι έμπαιναν στη ΜΕΘ κόβιντ του Νοσοκομείου δεν έβγαινε κανείς ζωντανός.
Νωρίτερα σήμερα από την Πάτρα, ο αν. υπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης, δήλωσε πως η αποπομπή του κ. Τσώλη είναι ειλημμένη απόφαση, δίνοντας του περιθώριο παραίτησης μέχρι την Δευτερά. Την παραίτηση του είχαν ζητήσει χθες Παρασκευή και οι τρεις βουλευτές Αιτωλ/νίας της ΝΔ, με την αντιπολίτευση πάντως να κάνει λόγο για υποκρισία και μετακύληση ευθυνών εκ μέρους των πραγματικά υπαιτίων, δηλαδή την 6η ΥΠΕ και την ηγεσία του υπουργείου Υγείας.
Η κρατική τηλεόραση μετέδωσε το πρωί του Σαββάτου πως ο κ. Τσώλης υπέβαλλε τελικά την παραίτηση του.

Παρόμοια Άρθρα

Ο «Μπογρίνιο» έσπασε όλα τα κοντέρ στη νίκη του Απόλλωνα

Δημητρίου

Ακόμα να εξηγήσει ο Κατσιφάρας γιατί έκανε πίσω για τον Δήμο Πατρέων

Αυτός αναλαμβάνει διοικητής στην Αμεση Δράση Πατρών

Χρήστος Βεργαναλάκης