Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Βρέθηκε η μαθήτρια που είχε χαθεί στην Ανθούπολη

Ευχάριστα είναι τα νέα για το κοριτσάκι που είχε εξαφανιστεί.

Το ανήλικο κοριτσάκι εντοπίστηκε από τις αστυνομικές Αρχές και είναι καλά στην υγεία της.

Το κοριτσάκι εντοπίστηκε στο κέντρο της πόλης και συγκεκριμένα στον πεζόδρομο της Γεροκωστοπούλου.

Υπενθυμίζεται, πως σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες της είδησης αυτής, είχε δηλωθεί η εξαφάνιση του ανήλικου κοριτσιού στο κέντρο της Πάτρας.

Το κοριτσάκι έφυγε σήμερα το πρωί για να πάει στο Δημοτικό σχολείο του. Όπως ενημερώθηκαν οι γονείς του δεν εμφανίστηκε στην τάξη του, κάτι που έμαθαν όταν πήγαν στο σχολείο να την πάρουν.

Παρόμοια Άρθρα

Στις 2 Νοεμβρίου απεργούν οι εργαζόμενοι του Γενικού Νοσοκομείου της Πάτρας Άγιος Ανδρέας

Χρήστος Βεργαναλάκης

Οριστική η απόφαση να δημιουργηθεί φράχτης 140 χιλιομέτρων στον Έβρο

Γιώργος Αθανασόπουλος

Στη φυλακή ο 37χρονος ιδιοκτήτης των σκύλων που κατασπάραξαν την 50χρονη στη Θεσσαλονίκη

Καρβουνιάρης