Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Θλίψη στο Νοσοκομείο Αγιος Ανδρέας για το θάνατο της Γρηγορίας

Η Γρηγορία Ζαμπάνη, η θυρωρός του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου της Πάτρας, έφυγε από τη ζωή.

Ηταν ο πρώτος άνθρωπος που συναντούσε κανείς περνώντας το κατώφλι του νοσοκομείου «Αγιος Ανδρέας».

Αυτή ήταν η Γρηγορία Ζαμπάνη, η αγαπητή θυρωρός του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου της Πάτρας την οποία χθες συνόδευσε στην τελευταία της κατοικία σύσσωμη η νοσοκομειακή κοινότητα του «Αγίου Ανδρέα» αλλά και απλοί πολίτες που τη γνώριζαν μέσα από την εργασία της.

«Συνταξιοδοτήθηκε πρόσφατα και δυστυχώς δεν πρόλαβε να χαρεί τη σύνταξή της» αναφέρει ο πρώην πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του νοσοκομείου Κώστας Πετρόπουλος ανακοινώνοντας τον θάνατό της και την εξόδιο ακολουθία της, η οποία τελέστηκε Τετάρτη στην Παναγία Αλεξιώτισσα.

Παρόμοια Άρθρα

Το μεσημέρι στον Πειραιά η κηδεία του Βασίλη Τζιγγούνη, του καθηγητή Ιατρικής που ενεπλάκη με το μεγάλο σκάνδαλο παράνομων συνταγογραφήσεων…

Χρήστος Βεργαναλάκης

Η Κεραμέως στέλνει σε απεργία Τετάρτη και Πέμπτη τους καθηγητές Πανεπιστημίου

Η Κυβέρνηση ανακοινώνει έκτακτα μέτρα για εξοικονόμηση ενέργειας στο Δημόσιο!

Χρήστος Βεργαναλάκης