Patra News
Slider Αθλητικά

Η Παναχαϊκή μπαίνει στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο

Η ΠΑΕ Παναχαϊκή είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει οτι οριστικοποιήθηκε η συμφωνία παραχώρησης του Παμπελοποννησιακού σταδίου για τις προπονήσεις της ομάδας μας.

Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τον Δήμαρχο Πατρέων, κο. Κώστα Πελετίδη, τον αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού κο.Τάκη Πετρόπουλο, τον κο. Βασίλη Ζώτο μέλος της διοικούσας επιτροπής του Παμπελοποννησιακού σταδίου, την διοίκηση του σταδίου αλλά και όσους συνεργάστηκαν για την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραχώρησης του γηπέδου στην ομάδα μας.

Η ΠΑΕ Παναχαϊκή ευχαριστεί από καρδιάς και δυο Πατρινούς επιχειρηματίες, κο. Πανόπουλο Σάκη και κο. Γερόλυμο Κωνσταντίνο, που συνέβαλαν σε αυτή την προσπάθεια.

Παρόμοια Άρθρα

Ο Νεκτάριος Φαρμάκης τίμησε την απελευθέρωση της Ναυπάκτου

Χρήστος Βεργαναλάκης

Ο πατρινός Ανδρέας Λασκαράτος στο «European Le Mans Series»

Δημητρίου

Φουλάρει και η Πάρος με κορονοϊό…

Χρήστος Βεργαναλάκης