Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Πήρε 32 καινούργια αυτοκίνητα η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας!

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ανανεώνει και εκσυγχρονίζει τον στόλο οχημάτων της, με την απόσυρση 24 παλαιών και την απόκτηση 32 νέων.
Σήμερα, παρέλαβε τα 10 πρώτα οχήματα που αποκτήθηκαν με τη μέθοδο του operational leasing και θα διατεθούν για τις ανάγκες των Τεχνικών Υπηρεσιών και της Πολιτικής Προστασίας, ενώ έπεται η άφιξη των υπολοίπων 22 οχημάτων.

Οπως ανακοινώθηκε από την Περιφέρεια «Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται η δύναμη της Περιφέρειας και παράλληλα, εξοικονομούμε πολλά χρήματα από τις κοστοβόρες συντηρήσεις και επισκευές των παλαιών οχημάτων αλλά και τις αγορές καυσίμων, ενώ συμβάλλουμε και στην μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων λόγω της σύγχρονης τεχνολογίας των νέων οχημάτων.

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας αλλάζει κάθε μέρα!»

Παρόμοια Άρθρα

Γ. ΛΕΝΤΖΑΣ: ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΣΤΙΣ ΠΡΩΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΑΣΟ ΣΤΑ ΛΕΧΑΙΝΑ

Ανασύρθηκε νεκρός ο 30χρονος που πήδηξε από τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

Δημητρίου

Η Μαρία Κυριακοπούλου στρατεύεται στο πλευρό του Νεκτάριου Φαρμάκη

Χρήστος Βεργαναλάκης