Patra News
Slider Πολιτισμός

Η πρώτη εκδρομή για προσκύνημα μετά την καραντίνα

«Το προσκύνημα προς τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο ξεκίνησε. Βοήθεια μας!». Το έγραψε ο προϊστάμενος του ιερού ναού Κοιμήσεως Θεοτόκου Οβρυάς π. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, συνοδεύοντας την σέλφι που βλέπετε μέσα από το πούλμαν που πάει Εύβοια. Επιτέλους, άρχισαν και πάλι οι εκδρομές για τις ενορίες μας και τους πιστούς.

Παρόμοια Άρθρα

Ο ΣΥΡΙΖΑ Καλαβρύτων αδειάζει Τσιγκρή για…ζητιανιά ψήφων σε Σχολεία!!!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Τι συνέβη την Κυριακή στην Αλεξιώτισσα;

Δημητρίου

Ερχεται η παράσταση «Βάκχες» στο Ρωμαϊκό Ωδείο

Δημητρίου