Patra News
Slider Πολιτισμός

Η πρώτη εκδρομή για προσκύνημα μετά την καραντίνα

«Το προσκύνημα προς τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο ξεκίνησε. Βοήθεια μας!». Το έγραψε ο προϊστάμενος του ιερού ναού Κοιμήσεως Θεοτόκου Οβρυάς π. Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, συνοδεύοντας την σέλφι που βλέπετε μέσα από το πούλμαν που πάει Εύβοια. Επιτέλους, άρχισαν και πάλι οι εκδρομές για τις ενορίες μας και τους πιστούς.

Παρόμοια Άρθρα

Ξαναχτύπησαν οι Παλαίμαχοι του Απόλλωνα

Δημητρίου

Πρώην δήμαρχος Αιγίου για Αγγ. Συρίγο: Τολμάει αυτά να τα πει στο αμφιθέατρο στους φοιτητές του;

Χρήστος Βεργαναλάκης

ΚΑΤΣΙΦΑΡΑΣ: ΕΜΜΕΣΑ “ΚΑΡΦΙΑ” ΚΑΤΑ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙ “ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΗΓΕΤΩΝ”

Παναγιώτης Ρηγόπουλος