Patra News
Πολιτική

Παγώνη: Θα πάμε 4ο κύμα και σε νέα καραντίνα -Τι πρέπει να γίνει άμεσα

Θα πάμε σε 4ο κύμα και σε νέα καραντίνα αν δεν εμβολιαστούν οι ηλικίες άνω των 60 ανέφερε μεταξύ άλλων στον ΣΚΑΪ η πρόεδρος των νοσοκομειακών γιατρών Αθηνάς – Πειραιά, Ματίνα Παγώνη.

Όπως ανέφερε αυτή την στιγμή το ποσοστό της ανοσίας είναι περίπου στο 22% και ο στόχος είναι το 50% τέλος Ιουνίου και 75% τέλος Αυγούστου – 80% αρχές Σεπτεμβρίου, γι αυτό πρέπει να τρέξουν οι εμβολιασμοί. Τόνισε δε πως ειδικότερα πρέπει να τρέξουν οι ομάδες 60+ να εμβολιαστούν.

Όσοι δεν έχουν εμβολιαστεί το χειμώνα δεν θα μπορούν να πάνε πουθενά υπογράμμισε μεταξύ άλλων.

Παράλληλα, μιλώντας για τις απίστευτες εικόνες συνωστισμού στα κορωνοπάρτι που καταγράφηκαν τις τελευταίες ημέρες δήλωσε πως υπάρχει φόβος για 4ο κύμα αν συνεχιστούν αυτά τα πάρτι και το καλοκαίρι. «Ένας μεταδίδει το κορωνοιό σε 100 άτομα στα κορωνοπάρτι» είπε χαρακτηριστικά και τόνισε την ευθύνη που έχουν οι αρχές για την αποτροπή τους

Η ίδια υπογράμμισε πως πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουμε ότι αν δεν προσέξουμε και δεν εμβολιαστούμε δεν πρόκειται να βγούμε από την πανδημία.

Παρόμοια Άρθρα

Ο Γ. Παπανδρέου στέλνει στη Βουλή το θέμα Οδοντωτού και Ελαιώνα και ζητά κυβερνητικές εξηγήσεις

Χρήστος Βεργαναλάκης

Φαρμάκι από τον ΣΥΡΙΖΑ Αχαϊας για τον Χρυσοχοϊδη: Να μας εξηγήσει γιατί εγκατέλειψε τα πράσινα σοσιαλιστικά λιβάδια για τις γαλάζιες ακρίδες του νεοφιλελευθερισμού!!!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Ο Κρανιδιώτης αποκάλεσε τον Μπογδάνο Ιζνογκούντ!!!

Χρήστος Βεργαναλάκης