Patra News
Slider Πολιτική

Η Μαριέττα Γιαννάκου στο νοσοκομείο!

Στο Νοσοκομείο Ναυπλίου μεταφέρθηκε το βράδυ του Σαββάτου (19/ 6) η Μαριέτα Γιαννάκου, καθώς αισθάνθηκε δύσπνοια. Η πρώην υπουργός βρισκόταν στην Αργολίδα και συγκεκριμένα στο Κρανίδι Ερμιονίδας.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες για την κατάσταση της υγείας της πρώην υπουργού.

Με πληροφορίες από argolikeseidhseis.gr

Παρόμοια Άρθρα

Σοβαρό τροχαίο στον Πύργο, επενέβη σαν από μηχανής θεός γενικός γιατρός που βρέθηκε τυχαία εκεί!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Αρνήθηκε ο Κασσελάκης το ντιμπέιτ που ζήτησε η Αχτσιόγλου

Χρήστος Βεργαναλάκης

Ο Γιώργος Κυριακόπουλος στην Κ. Αχαϊα

Χρήστος Βεργαναλάκης