Patra News
Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Σχεδόν μόνιμα σε ράντζα οι ασθενείς στο ΠΠΝΠ(ΦΩΤΟ)

Για “εικόνες ασθενών “νοσηλευόμενων στο ΤΕΠ” του ΠΓΝΠ σε πραγματικά αναξιοπρεπείς και επισφαλείς συνθήκες  μετά την εφημερία της Δευτέρας 7/7″ κάνει λόγο η Ένωση Νοσοκομειακών Γιατρών Αχαΐας, αναρτώντας στη σελίδα της στο facebook και τις σχετικές φωτογραφίες.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

“Εικόνες ασθενών “νοσηλευόμενων στο ΤΕΠ” του ΠΓΝΠ σε πραγματικά αναξιοπρεπείς και επισφαλείς συνθήκες βλέπουμε για ακόμη μία φορά μετά την εφημερία της Δευτέρας 7/7…μπορεί ο υπουργός υγείας και οι εκπρόσωποι του υπουργείου να διατείνονται ότι “το ΕΣΥ λειτουργεί καλύτερα από ποτέ” ή να κάνουν δηλώσεις περί “μεγάλων μεταρρυθμίσεων στο ΕΣΥ” αλλά δυστυχώς η αλήθεια βρίσκεται μέσα στα νοσοκομεία και όχι στις οθόνες και καθημερινά διαψεύδει την τόσο “αισιόδοξη” στάση του υπουργείου…
Αύριο όλοι στην κινητοποίηση στην 6η ΥΠΕ στις 11:30πμ!!!”

Παρόμοια Άρθρα

Ο Φαρμάκης το ‘χει πάρει προσωπικά για ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο στη Δυτ. Ελλάδα

Χρήστος Βεργαναλάκης

Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: Έκτακτο Δελτίο Επικίνδυνων Καιρικών Φαινομένων!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Γρ. Αλεξόπουλος: Ελάτε όλοι στην κάλπη. Η αποχή δεν είναι φίλη της δημοκρατίας

Χρήστος Βεργαναλάκης