Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Πασχαλινές «νοσοκομειακές» ευχές του Γ. Καρβέλη

Επίσκεψη στις νοσηλευτικές μονάδες της Πάτρας, στο Κέντρο Υγείας Νοτίου Τομέα, ΚΥ Ανω Πόλης και στο Γενικό Νοσοκομείο Πατρών “Ο Άγιος Ανδρέας”, πραγματοποίησε σημερα ο Διοικητής της 6ης ΥΠΕ.
Ο Γιάννης Καρβέλης αντήλλαξε πασχαλινές ευχές με το επιστημονικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό.

Παρόμοια Άρθρα

Η «Μιμή» άδειασε τελείως τον Νίκο Ανδρουλάκη

Η γιορτή του Αγίου Ανδρέα στο Λεόντιο

Δημητρίου

Οργάνωση εργαζομένων: Καταγγελία κατά των ΑΒ Βασιλόπουλος για απόλυση καρκινοπαθούς γυναίκας!

Χρήστος Βεργαναλάκης