Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Πάτρα: Μπήκαν σαν πελάτες – Έφυγαν με λεία 50.000 ευρώ από κοσμηματοπωλείο

Θρασύτατη κλοπή σημειώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής σε κοσμηματοπωλείο στο κέντρο της Πάτρας, με τους δράστες να δρουν σαν επαγγελματίες.

Δύο άγνωστοι άνδρες μπήκαν στο κατάστημα προσποιούμενοι τους πελάτες και, εφαρμόζοντας τη μέθοδο της απασχόλησης, κατάφεραν να αποσπάσουν μία κασετίνα γεμάτη κοσμήματα, αξίας 50.000 ευρώ.

Ο ιδιοκτήτης διαπίστωσε την κλοπή λίγο αργότερα και απευθύνθηκε άμεσα στην Ασφάλεια Πατρών. Την υπόθεση έχει αναλάβει η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων, η οποία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.

Παρόμοια Άρθρα

Χαράς ευαγγέλια για Αχαϊα και Ηλεία: ανοίγουν και οι παραλίες

Το Σάββατο το μνημόσυνο στον Κολοκοτρώνη

Δημητρίου

Κρήτη: Έβαλαν αντισηπτικό στο νερό συμμαθητών τους – Δύο στο νοσοκομείο

Nikoleta