Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα Πολιτική

Κατεβαίνει Πάτρα ο Ανδρέας Ξανθός για το «νέο ΕΣΥ»

Στην Πάτρα κατεβαίνει την επόμενη εβδομάδα ο πρώην υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός, σε εκδήλωση που διοργανώνει η παράταξη του Ιατρικού Συλλόγου, Ενωτική Συνεργασία Ιατρών.

Η ενημερωτική εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του ΤΕΕ Δυτ. Ελλάδας με θέμα το νέο νομοσχέδιο του ΕΣΥ και με κεντρικό ομιλητή τον πρώην υπουργό.

 

Παρόμοια Άρθρα

Πελώνη για σύλληψη Παππά: «Κλείνει οριστικά το κεφάλαιο της εγκληματικής οργάνωσης»

Δημητρίου

Θάνατος Τζωρτζίνας: Ορίστηκε ειδικός ιατροδικαστής

Nikoleta

Από τις 12 ως τις 4μμ μην παραγγέλνετε. Οι εργαζόμενοι στην efood κάνουν στάση εργασίας

Χρήστος Βεργαναλάκης