Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Γρ. Αλεξόπουλος: Ελάτε όλοι στην κάλπη. Η αποχή δεν είναι φίλη της δημοκρατίας

Χιλιάδες δημότες της Δυτικής Αχαΐας άκουσαν με προσοχή την ομιλία του Γρηγόρη Αλεξόπουλου χθες στην Κάτω Αχαΐα.

Μια κατάθεση ψυχής μετά τον αξιοπρεπή προεκλογικό αγώνα που έκανε.

Μίλησε για την ανάγκη συνεργασιών και ομόνοιας, για τα έργα που πρέπει να γίνουν, για την ανάγκη να βγει η Δυτική Αχαΐα από τη στασιμότητα ενώ ζήτησε σε όλους να ψηφίσουν γιατί η αποχή δεν είναι φίλη της δημοκρατίας.

Ο κόσμος αποθέωσε τον Γρηγόρη Αλεξόπουλο, βλέποντας στο πρόσωπό του τον νέο δήμαρχο που θα ξαναδώσει πνοή στην περιοχή, θα δώσει ανάσα και ελπίδα στον καθένα και στην καθεμιά.

Παρόμοια Άρθρα

Σοβαρή καταγγελία του Σπίρτζη για κάτι που ακούστηκε στον ασύρματο της Πυροσβεστικής

Χρήστος Βεργαναλάκης

Κλείνει πάλι το Φρούριο του Ρίου!

Δημητρίου

Ιάπωνας ηπατολόγος για τον καρκίνο του Χριστόδουλου: Αυτό το είδος καρκίνου το συναντάμε μόνο σε θύματα μυστικών υπηρεσιών,

Χρήστος Βεργαναλάκης