Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Γέμισε σκουπίδια η Πάτρα το Σαββατοκύριακο!

Τα σωματεία του Δήμου Πατρέων, συμμετείχαν στην 48ωρη αποχή που είχε προκηρύξει η ΠΟΕ-ΟΤΑ, για το Σαββατοκύριακο 5-6 Ιούλη, μετά τους δύο θανάτους δημοτικών υπαλλήλων εν ώρα εργασίας, τα φαινόμενα βίας κατά των εργαζομένων από πολίτες, αλλά και το νέο πειθαρχικό δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων.

Η αποκομιδή των απορριμμάτων ξεκίνησε εκ νέου σήμερα ξημερώματα της Δευτέρας.

Αποτέλεσμα; Ολη η Πάτρα να γεμίσει σκουπίδια και σε ορισμένες περιπτώσεος η κατάσταση να είναι απαράδεκτη.

Ο Δήμος Πατρέων ανακοίνωσε: «Οι εργαζόμενοι στους Δήμους όλης της χώρας, έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με την τεράστια έλλειψη προσωπικού και τις συνεχώς αυξανόμενες αρμοδιότητες που φορτώνονται στους δήμους από το κράτος και τις κυβερνήσεις. Στηρίζουμε τον αγώνα τους και τις διεκδικήσεις τους. Απαιτούμε μαζί προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, με πλήρη εργασιακά δικαιώματα, για την κάλυψη των αναγκών του Δήμου μας».

Παρόμοια Άρθρα

Αιγιάλεια: αυτοί είναι στο νέο ΔΣ της Ενωσης Περιπτερούχων, Ψιλικών, Παντοπωλείων

Χρήστος Βεργαναλάκης

Σε ποια πόλη της Ελλάδας πουλάνε πατατάκια με γεύση πέους και αιδείου!!!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Zακυνθινό τέρας έσερνε μαρτυρικά με το ΙΧ του μια κατσίκα ΒΙΝΤΕΟ

Χρήστος Βεργαναλάκης