Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Βρέθηκε η μαθήτρια που είχε χαθεί στην Ανθούπολη

Ευχάριστα είναι τα νέα για το κοριτσάκι που είχε εξαφανιστεί.

Το ανήλικο κοριτσάκι εντοπίστηκε από τις αστυνομικές Αρχές και είναι καλά στην υγεία της.

Το κοριτσάκι εντοπίστηκε στο κέντρο της πόλης και συγκεκριμένα στον πεζόδρομο της Γεροκωστοπούλου.

Υπενθυμίζεται, πως σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες της είδησης αυτής, είχε δηλωθεί η εξαφάνιση του ανήλικου κοριτσιού στο κέντρο της Πάτρας.

Το κοριτσάκι έφυγε σήμερα το πρωί για να πάει στο Δημοτικό σχολείο του. Όπως ενημερώθηκαν οι γονείς του δεν εμφανίστηκε στην τάξη του, κάτι που έμαθαν όταν πήγαν στο σχολείο να την πάρουν.

Παρόμοια Άρθρα

Ο Σπύρος Σκιαδαρέσης πήγε Καρπενήσι για χάρη της Παναχαϊκής!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Θα καεί το πελεκούδι απόψε Πέμπτη στη Γαστούνη! Χαλασμός κόσμου!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Βοήθησαν στον Επιτάφιο στην Αγία Τριάδα

Δημητρίου