Patra News
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Από τη Βουπρασία στο ΚΑΤ για να σωθεί το χέρι του!

Στο νοσοκομείο ΚΑΤ της Αττικής μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται ένας 17χρονος, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά χθες βράδυ από έκρηξη αυτοσχέδιας κροτίδας, στην κοινότητα Βουπράσιο του Δήμου Δυτικής Αχαΐας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την αστυνομία, ο 17χρονος, ο οποίος βρισκόταν στον προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, επιχείρησε να ενεργοποιήσει αυτοσχέδια κροτίδα, αποτελούμενη από λάστιχο που είχε γεμίσει με μπαρούτι. Όμως, η αυτοσχέδια κροτίδα εξερράγη με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά στο δεξί χέρι και στο πρόσωπο.

Αμέσως μετά ο 17χρονος διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» της Πάτρας, όπου μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών οι γιατροί έκριναν ότι έπρεπε να μεταφερθεί σε νοσοκομείο της Αθήνας, κυρίως λόγω των τραυμάτων που έχουν προκληθεί στο δεξί χέρι του. Η διακομιδή του έγινε άμεσα προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα τραύματά του.

Παρόμοια Άρθρα

Φοβερά καρφιά Πολάκη για τους δύο καινούργιους της Υγείας, Πλεύρη και Γκάγκα!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Στ. Κάτσενος: Μόνο αυτός θα κερδίσει από την πρώτη Κυριακή σε Δήμο και Περιφέρεια!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Και το ΠΑΣΟΚ Αχαϊας στο Pink στη μνήμη και της Φώφης

Χρήστος Βεργαναλάκης