Patra News
Κόσμος

Αυτοκτόνησε υπάλληλος της Toyota λόγω bullying από το αφεντικό του

Τέλος στη ζωή του αποφάσισε να βάλει ένας νεαρός υπάλληλος της Toyota το 2017 στην Ιαπωνία, αδυνατώντας να διαχειριστεί την ψυχολογική βία που δεχόταν από το αφεντικό του.

«Θα ήταν καλύτερο αν πέθαινες», φαίνεται πως ήταν η φράση που άκουγε καθημερινά ο 28χρονος μηχανικός, οδηγώντας τον στην ψυχολογική κατάρρευση.

Το 2019 ο θάνατος του άνδρα αναγνωρίστηκε ως εργατικό ατύχημα, με την Toyota να μπαίνει σε μπελάδες. Τη Δευτέρα (8/6), ωστόσο, η μάρκα κατάφερε να καταλήξει σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με την οικογένεια του άτυχου άνδρα.

 

Παρόμοια Άρθρα

Χαβάη: «Κόκκινος» συναγερμός για το ηφαίστειο Κιλαουέα

Γιώργος Αθανασόπουλος

Σεισμός στην Τουρκία: Θαύμα στα χαλάσματα – Μια 42χρονη βγήκε ζωντανή μετά από 222 ώρες

Nikoleta

Τουρκία: Πέντε αεροσκάφη με ανθρωπιστική βοήθεια από την Ελλάδα

Nikoleta