Patra News
LifeStyle Slider Ελλάδα Πολιτισμός

Βγήκε οφ ο Λαζόπουλος για το καλοκαίρι

Πρόβλημα υγείας αντιμετώπισε το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος ο Λάκης Λαζόπουλος και εισήχθη στο νοσοκομείο «Υγεία» το Σάββατο στις 09:30.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η περιπέτεια της υγείας του είχε αίσιο τέλος και ο ίδιος πήρε εξιτήριο τη Δευτέρα στις 11:30. Από τότε αναρρώνει στο σπίτι του.
Μάλιστα, μετά από σύσταση των γιατρών του, ο Λάκης Λαζόπουλος θα χρειαστεί αρκετό διάστημα ξεκούρασης. Έτσι, ακυρώνει την περιοδεία της παράστασης που ετοίμαζε και θα επιστρέψει στις υποχρεώσεις του από τον Σεπτέμβρη.
Ακυρες, λοιπόν, όλες οι παραστάσεις

Παρόμοια Άρθρα

Δολοφόνοι στην Ελλάδα που αναζητούσαν τα θύματά τους

Nikoleta

Κρούσματα κορονοϊού και σε κατασκήνωση στο Καπανδρίτι

Δημητρίου

Αδωνις: Δίκιο έχει η Εκκλησία, αλλά ας μην τσακωνόμαστε

Χρήστος Βεργαναλάκης