Patra News
Slider Ελλάδα

Στο Νοσοκομείο δύο εργαζόμενες από έκρηξη σε ταβέρνα

Έκρηξη σημειώθηκε σε ταβέρνα στην οδό Πάρνωνος στο Μαρούσι, στις 6:15 τα ξημερώματα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ή έκρηξη που έγινε πιθανόν από κάποια διαρροή.

Δυο εργαζόμενες τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν με εγκαύματα στο νοσοκομείο «Γεννηματάς». Σοβαρές ζημιές έχουν προκληθεί στην επιχείρηση.

Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις για την ασφάλιση του χώρου, ενώ οι έρευνες για τα ακριβή αίτια της έκρηξης είναι σε εξέλιξη.

Παρόμοια Άρθρα

Εκανε και την 3η δόση η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών

Χρήστος Βεργαναλάκης

Η Attica αποσύρει τα πλοία της Blue Star από τη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο και βάζει ΑΝΕΚ

Χρήστος Βεργαναλάκης

Ξαφνική έφοδος της Ασφάλειας Πάτρας σε νυχτερινά μαγαζιά

Χρήστος Βεργαναλάκης