Patra News
Slider Ελλάδα Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Στη διάθεση του κοινού τα Λουτρά Καϊάφα

Έτοιμες να υποδεχτούν και πάλι το κοινό και να προσφέρουν τις θεραπευτικές υπηρεσίες τους είναι οι ιαματικές πηγές που διαχειρίζεται η ΕΤΑΔ ΑΕ, σύμφωνα με όλα τα μέτρα υγιεινής και προστασίας κατά του κορωνοϊού.
Συγκεκριμένα, από το Σάββατο 19 Ιουνίου, ξεκινά η λειτουργία των ιαματικών πηγών Καϊάφα, Αιδηψού και Υπάτης, ενώ η ιαματική πηγή Νιγρίτας θα λειτουργεί από τις 15 Ιουλίου.
Όπως ανακοίνωσε η ΕΤΑΔ: «Η ΕΤΑΔ ΑΕ ολοκλήρωσε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, διαδικασίες και αναγκαίες εργασίες συντήρησης των συγκεκριμένων υποδομών, ώστε να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία των ιαματικών πηγών και την προστασία των επισκεπτών, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή της.
Επισημαίνεται, ότι για την ασφάλεια των επισκεπτών και του προσωπικού θα τηρείται αυστηρά το Υγειονομικό Πρωτόκολλο. Όλοι οι χώροι θα απολυμαίνονται συστηματικά ανά τακτά διαστήματα, ενώ το προσωπικό θα κάνει, όπως ορίζεται, self-test.
Υπενθυμίζεται ότι όλοι οι λουόμενοι θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά μάσκα κατά την είσοδο και παραμονή τους στους χώρους του υδροθεραπευτηρίου, ενώ υποχρεωτική είναι η επίσκεψη στο Ιατρείο για την απαραίτητη βεβαίωση από τον Ιατρό της Ιαματικής Πηγής».

Παρόμοια Άρθρα

Η Διον. Αυγερινοπούλου φέρνει στη Βουλή το θέμα άμεσης πρόσληψης παιδιάτρου στο Νοσοκομείο – ΚΥ Κρεστένων

Χρήστος Βεργαναλάκης

Ρούλα Πισπιρίγκου για Μάνο: «Με παρατάει…»

Δημητρίου

Η 6η ΥΠΕ απέκτησε Κινητή Μονάδα Εμβολιασμού

Χρήστος Βεργαναλάκης