Patra News
Slider Ελλάδα Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Παραιτήθηκε τελικά ο διοικητής του Νοσοκομείου Αγρινίου

Toν παραίτησαν τον διοικητή του νοσοκομείου Αγρινίου Ανδρέα Τσώλη, ο οποίος δεν άντεξε την πίεση που του ασκήθηκε, προφανώς είδε ότι δεν τον έπαιρνε άλλο και προχώρησε στην υποβολή παραίτησης. Ο θόρυβος ξέσπασε γιατί όσοι έμπαιναν στη ΜΕΘ κόβιντ του Νοσοκομείου δεν έβγαινε κανείς ζωντανός.
Νωρίτερα σήμερα από την Πάτρα, ο αν. υπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης, δήλωσε πως η αποπομπή του κ. Τσώλη είναι ειλημμένη απόφαση, δίνοντας του περιθώριο παραίτησης μέχρι την Δευτερά. Την παραίτηση του είχαν ζητήσει χθες Παρασκευή και οι τρεις βουλευτές Αιτωλ/νίας της ΝΔ, με την αντιπολίτευση πάντως να κάνει λόγο για υποκρισία και μετακύληση ευθυνών εκ μέρους των πραγματικά υπαιτίων, δηλαδή την 6η ΥΠΕ και την ηγεσία του υπουργείου Υγείας.
Η κρατική τηλεόραση μετέδωσε το πρωί του Σαββάτου πως ο κ. Τσώλης υπέβαλλε τελικά την παραίτηση του.

Παρόμοια Άρθρα

Μια ξεχωριστή εκδήλωση στον Παιδικό Σταθμό της Ιεράς Μητρόπολης Πατρών

Καρβουνιάρης

Απέραντη θλίψη στην ιατρική κοινότητα της Αχαϊας για το θάνατο της Γεωργίας Ζιαζιά μόλις στα 33 της χρόνια

Χρήστος Βεργαναλάκης

Πήγε να δει θέατρο στην Αρχαία Ηλιδα και του έκαναν το ΙΧ καλοκαιρινό!

Χρήστος Βεργαναλάκης